090428 Tisdag

Måndag:

Var i skolan fram till 12. Åkte sen vidare till Helsingborg. Hem till syrran ett tag, sen åkte jag ner och träffa Jonna när hon slutat sin praktik. Åkte vidare till Pålsjöskog. Gick en promenad där och pratade. Skönt.
Skönt att få prata av sig, och inte bara bli hackad på. Vilket jag har märkt att jag blir så fort jag pratar med en viss person.
Efter vi varit pålsjö så åkte vi hem till jonna. Låg i sängen och pratade och mööös en stund.
Sen var det dags för mig att åka hem.
Somnade redan vid 1:00 inatt. Hurra!! =P

Tisdag:

Idag blir det faktiskt bara skola tilll 10. Ska följa med Anna till MVC kl 10:30. Ska faktiskt bli skoj att följa med.
Plus att jag har inte träffat Anna sen typ 1-2 veckor INNAN påsk. :O Usch. Undra hur tjock hon har blivit nu :D:D HAHA! (A)
Sen ska vi umgås någon timme, till 4 typ. Sen måste jag hem och börja tvätta & packa..
& boka tågbiljett till Göteborg....  För jag är faktiskt smart att boka sista minuten biljett som bara kostar 147:-
Jag är inte korkad liksom ;)


Nej, nu ska jag äta upp min rostade macka med kalkon & dricka upp mitt FETT GODA glas mjölk :)
Herrå!
Jonna » 2009-04-28 | 19:51:56
URL: http://jenemark.blogg.se/

Du får alltid prata av dig hos mig det vet du! <3 Tack för en trevlig dag, hoppas det blir fler sånna innan du lämnar mig för gott för göteborg :( LOVAR DIG !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!