Äntligen GÖTEBORG !!

Yeaaaaah.
Nu är jag här. Sååå jävla underbart. Eller ja, jag kom ju igår men ändå.

Vi festade igår. Hade galet skoj. AA DE ÄR GÖRAN !! hahaha.. Bara jag, sezzy & anders som fattar ;)
Började dricka vid 6 tiden. Sen åkte vi in till stan vid 22 tiden. Gick in på strippklubben Wandas tror jag den hette.
Skit dåligt ... 150 kr kostade det. Och vi var där cirka 1½ timme, och fick se två strippor bara.
Skit dåligt. Okej att det inte var mycket folk, men va fan. Dom får ju göra sitt jobb för oss som var där. Faktiskt.
Sen gick vi och käkade hamburgare på något jävla falafel ställe.

Skulle ta spårvagn och sen byta till buss men insåg att bussen redan gått. Så vi raggade upp en arab och fick svart taxi istället..


Och idag är det självaste valborg. Så det blir fest idag igen.



Nu ska jag käka frulle...
HERRÅ!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!