Ex : Förbjudet?

Jag kan hålla med min kompis Elisabeth om en sak som hon skrev på sin blogg idag.
En sak, som är förbjudet område, som jag tror andra också håller med om. Att ens kompis ska inte gå på ens ex, det är liksom förbjudet!

Ja, jag håller med dig. Man ska inte röra dom. MEN!! Ett stort fett MEN nu..
Man kan verkligen inte rå för sina känslor. Gillar man någon, tycker man om någon. Så gör man.
Det finns liksom inget att göra åt saken. Tycker två personer om varandra och vill lära känna varandra bättre så ska dom få göra det, absolut.
Men jag håller som sagt med också. Jag hade ju inte tyckt det var så kul om min bästa polare var på mitt ex. Men som sagt, man kan inte rå för sina känslor.


Och nu börjar säkert någon undra här.. Nej, jag och Elisabeth är ej ovänner, vi har ej bråkat eller något.
Och detta jag har skrivit om handlar ej om oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!