Fääääärdig

Så, nu är jag i princip klar med packandet.
Resten jag ska packa ner är det jag kommer använda imorgon bitti.
Så som tandborste,tandkräm,smink,dator o.s.v.. Haha, har sån sjukt nervös känsla också.
Men har verkligen inget att vara nervös över... :S Kommer bara få smått panik imorgon när jag ska gå till bussen.
Känns som man har glömt HUNDRA saker. Så länge jag har plånbok,pengar,mobil, mobil-laddare & biljett så klarar jag mig..HAHAHA, fan vad bra att jag skrev upp mobil laddare, för den ska jag ta och packa ner också..

Jag återkommer!

3 sekunder senare:

Fuck. Insåg att jag var tvungen att ladda mobilen också. Så får göra det en stund, SEN packar jag ner laddaren..
Om jag inte glömmer det... DÅ är det fan panik.

Ska få plats med min laptop(+sladd) och mitt vin i min resväska också. Och min necessär. (stavning.se?)
Det kommer gå. Det SKA gå.. Har en väska med bara underkläder & en väska med resterande kläder och laptop o.s.v.


Nä, nu ska jag ta en macka och ett glas mjölk.
Om cirka 1h & 20 min är det LOST.....
Skriver kanske mer ikväll, du får kika in lite senare. (typ efter lost 23:30)
Annars skriver jag imorgon innan jag packar ner detta fanskap..



Herråååå! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!