Göteborg till höst?

Den tanken har slått mig hundratals gånger. Minst.
Dom gångerna jag är uppe i göteborg mår jag såååå galet mycket bättre än här nere. Komma ifrån allt. Börja om på nytt, HELT nytt. Nya vänner, nytt liv. Allt...
Plus att göteborg är en underbar stad, så vad mer kan jag begära?!

Jag ska kolla upp olika folkhögsskolor där uppe. Och förmodligen söka till en också.
Jag får ju söka CSN också till hösten, och det klarar man av att bo på också.
Ska prata lite med dom på skolan också. Om man behöver börja om alla kurser eller bara kunna hoppa in i en sådär och fortsätta där man sluta o.s.v...

Nej, det hade varit sååå galet skönt. Flytta ifrån skiten här nere.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!