Kentucky Rain

Cyklade som sagt till mormor & morfar innan. Tog bara 7½ minut. Strongt gjort.Speciellt i sidovind som är galet jobbigt att cykla i. But i did it. Stannade där cirka 10 minuter innan jag hoppade på cyklen igen och började trampa hem.
Syrran kom på besök med Akira. Stannade på middag också. Blev grillat. Men var inte alls sugen på mat så åt bara en bit kylling.

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket. Spelat lite guitar hero.
Skulle kolla tv på mitt rum innan, och så ville inte skitet funka. Stod "Ingen signal" på tvn bara. Så jag fick kalla på pappa så han kom upp. Försökte fixa det. I cirka 10-15 minuter höll han på innan han insåg att jag inte stoppat in antennsladden i tvn.
SMART MATILDA. DU ÄR NU OFFICIELLT KORKAD! TACK!
DAH! herregud. jag skäms nästan. Men samtidigt inte förvånad... :P haha

Har ätit ostfondué ikväll också. Dock tog jag bara pyttelit. Känner inte alls för mat idag.
Ska lägga mig och se film om en stund tänkte jag. Fast jag får passa på att vara uppe länge idag, snart är det dags för skola igen.
JAG VILL INTE !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!