Körlektion gick FINEMANG!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! Så sjuuuukt stolt över mig.
Hade körlektion idag. Och visste sen tidigare att vi skulle börja träna på parkera. Har fickparkerat med pappa innan typ 1-2 gånger, och det har gått skit. Så jag var mega skraj inför detta och sa det till min körlärare, som sa att det skulle gå jätte bra, bara ta det lugnt och lyssna på vad jag säger.
Vi parkera lite överallt i staden.Efter körlektion så satt vi kvar i bilen och pratade om hur det hade gått och så här. Och hon skrev faktiskt godkänt på mig. Jag har alltså klarat av parkering. Vilket jag har fasat stort över. Men jag klarade det, och är sjukt stolt över mig. Hon tyckte även att jag skulle gå in och boka den teoretiska biten av halkan. Även kallad Risk 1. Så det fick jag gjort. 5 maj 8:30-12:30 är det dags.
Sen ska jag köra motorväg, sen är det dags för halka. Och motorväg klarar jag på max, verkligen MAX två lektioner. Då jag har kört det hundra miljoner gånger innan med pappa. Och jag har 3 eller 4 körlektioner inbokade redan. Så det kommer gå sjukt bra.
Ja jag vet inte vad jag ska säga. Jag är så jävla glad idag. Detta gjorde min dag. Verkligen.
Nu känner jag att körkortet är nära, inom räckhåll. Jag ska bara fixa denna lilla biten som är kvar.
Jag hoppas jag får det tills jag börjar jobba. Vilket är om cirka 1-2 månader tror jag. Börjar veckan efter midsommar. Hade varit så sjukt skönt att kunna köra till och från jobb istället för att ta buss eller be om skjuts av föräldrarna.


Nej, nu skickade Alexandra sms om att hon är färdigduschad.
Så nu ska vi ut och gå en sväng.



JAG ÄR BÄST!
jonna » 2009-04-14 | 22:06:47
URL: http://jenemark.blogg.se/

Du är bättre än bäst älskling <3

Cecilia » 2009-04-15 | 08:25:34
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Vilken körskola går du på ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!