Nattbesök

Tro det eller ej... Men Johan dök faktiskt upp igår. Blev en aning förvånad.
Han kom hit vid 2:30. Vi träffades utanför mig och stod och prata ett tag. Sen gick vi en liten runda genom asmundtorp. Sen blev det in till mig. Då det var jääääävligt kallt.
Och nu ligger han och snarkar som fan i min säng. Jag vaknade vid halv åtta när mamma stod och föna håret.
Så gick jag på toa då, så sa hon
-Fan vad du snarkar när jag kom upp
-Det var inte jag, det är han (så nicka jag in till rummet)
-Jaså, det finns en han här också inatt?

Haha. Ja ibland så... =P
Sen gick jag och la mig i min fina röda soffa.. Och har sovit fram tills kvart i elva typ!

Snart kommer Alexandra också hit. Hon ska göra en inbakad fläta till mig. Så jag måste duscha innan hon kommer.
Så blir håret så snyggt när man tar ut flätan sen.. Raaawr.


Nu ska jag försöka få liv i människan i sängen..


Btw, det är INTE han johan från trellehåla, som rapar & fiser... Utan en annan! :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!