Nyss hemkommen från Lunds lasarett

Nyss hemkommen från Lunds lasarett. Åkte dit vid 6 tiden med syster,kusin marcus & egil.
Resterande släkt var redan där.
Herregud. Det räckte med att jag kom in i rummet där du låg så började tårarna rinna direkt, och har gjort det nonstop fram tills nu när jag kom hem.
Livet är fan inte rättvist.
Jag önskar jag kunde göra något. Att höra dig ligga och kippa (stavning?) efter luft är inte roligt. Att få veta att du varken ätit eller druckit på flera veckor gör det hela mycket  värre.
Enda anledning till varför du lever nu är för att du får dropp & morfin mot smärtan.
Man ska inte behöva leva så.

Jag saknar dig redan.
Glöm mig aldrig, jag kommer aldrig glömma dig!

<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!