Onsdag

Hade körlektion idag. 13:30-14:40. Gick sjukt bra faktiskt. Har börjat fatta kopplingen nu i dom nya bilarna. Så det är skönt.
Sen gick jag till banken en sväng och fixa lite. Och sen mötte jag älsklings jonna.
Tog bussen hem till mig. Sen gick vi till ICA och handla glass, och sen hem och spela UNO och Poker.
Sen blev det middag som bestod av lite rester. Jag fick i mig kycklinglasange. MUMS!
Elisabeth ringde och fråga om vi ville följa med till saxtorpssjöarna och gå en runda, och det gjorde vi. Skönt väder.
Vi skulle även bestiga Månen som jonna sa. Och det gjorde vi, medans elisabeth stod där nere och titta på..
Sen åkte vi hem och hade mys.Titta på film & åt popcorn.

Och nu ligger jonna så sött nere på madrassen på golvet och jag sitter i sängen med datorn.
Kollar på Enough också. Sjukt bra film. På svenska heter den En kvinnas hämnd.


Nej, nu ska jag typ smeka jonna på rumpan

<3
Jonna » 2009-04-13 | 21:31:27
URL: http://jenemark.blogg.se/

Tack för en trevlig dag <3 ÄLSKAR DIG !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!