Övningskörning

Ja, då var det ju det här med övningskörning. Var ju som sagt på körskolan idag och skulle ha körlektion.
Första körlektionen på väääääldigt länge. Herregud.
Och dom har nya bilar, så det var stor skillnad. Nu har dom SAAB 9 3 Diesel. Och med tanke på att jag alltid kör Volvo här hemma så var det mega skillnad. Så jag får jobba lite på det där.
Men annars gick det bra tyckte jag. Övade på att starta i backe, då jag fan inte får kläm på det. Måste ju hitta dragläget, men det är såååån skillnad med alla bilar, därför är det inte heller något jag kan träna på hemma med volvon.
Menmen. Har nästa körlektion nästa vecka. Så det känns skönt.

Efter körskolan gick jag hem till Stoffe, han och david satt och plinka på deras gitarr/bas. Och jag satt och titta på. Sen kolla vi tv och snackade. Sen pös david vid halv sju, och jag och stoffe kolla tv och sen Ace Ventura. HAHA!
Sen tog jag bussen hem 21:29 & nu sitter jag här :D

Blir snart sängen för min del.


Herrå! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!