packa packa packa

ja det är ungefär vad min kväll kommer bestå av. Tvätten är snart färdig också hoppas jag.
Ska bara torktumla underkläderna också. Sen kan jag börja packa.
Gör ett uppehåll 22:40 iallafall då det är Lost.

Har varit hos Anna idag. Var med henne på MVC först, sen stack vi upp till henne. Sen åkte jag hem 15:20 bussen.
Har nyss ätit middag, och väntar som sagt bara på tvätten nu. Dryyygt.

Tiderna imorgon: (bäst att skriva upp så jag inte glömmer)
12:10 till Landskrona
12:42 till Helsingborg
13:53 till GÖTEBORG!!
16:17 framme i GÖTEBORG



Jag älskar Jonna Enemark <3
Min bästaste bästa vän.

 
Jonna » 2009-04-28 | 19:52:49
URL: http://jenemark.blogg.se/

Och jag älskar Matilda Sandberg <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!