Plus - minus

Plus:

Underbar stad
Alla vännerna
Komma ifrån allt här nere
Älskar dialekten (A)
Så sjukt härligt folk
ROCKBAREN FFS!
Börja om på nytt


Minus:

Saknaden av vännerna här nere
Familjen




Här har ni anledning till varför jag vill till Göteborg.
Har ingen anledning till att stanna kvar här. Enda som isåfall håller mig kvar är mina vänner här nere.
Klart som fan jag kommer sakna dig/er.
Men jag känner faktiskt att jag vill börja om på nytt. Helt nytt. Ny stad, nytt folk, egen lägenhet, nya vänner, nytt av ALLT.
Jag har fan gjort mitt här nere i skåneland.
Fast å andra sidan, jag ska inte ropa Hej än. Det kanske inte blir något alls?
Jag kanske inte kommer in på någon skola som jag sökt? Då skiter det sig. Om jag inte får något jobb.
Men jag hoppas verkligen.
Jag ska be mamma hjälpa mig med ansökningarna idag. Och sen göra kopior på allt. Betyg o.s.v..
Sen skickas dom väl inte början på nästa vecka antar jag!!

Jag vill inget mer än att flytta.
Mår så sjukt bra där uppe. Komma ifrån allt.
Börja om på nytt. Inget vet något om mig.


Jag ska iallafall upp på torsdag. Stannar fyra dagar.
Ska bli såååå skönt!


GE MIG GÖTEBORG!

Jonna » 2009-04-24 | 16:08:52
URL: http://jenemark.blogg.se/

Jag vill inte att du ska lämna mig här .. Utan dig finns det inget för mig att göra här heller. Tänk så mycket vi kommer glida isär, vill inte riskera det älskling. Lämna mig inte <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!