Snart bär det av

Nu är jag färdig.... Bara datorn som ska ner också.
Ringde morfar för en stund sen och fråga om han ville vara snäll och köra mig till Landskrona 12:15 så jag slipper böka runt med mina väskor på bussen till stan.
Och det ville han.. Snäll som han är.

Nu måste jag äta något, känner att magen skriker efter mat.



J kom till mig igårkväll när Lost var slut. Lyckades somna vid 2-3 tiden. Stackars han, som skulle upp och jobba vid 7..
Men han valde det själv så ;D


Nej, nästa gång jag skriver så är jag förmodligen i Göteborg.


Jonna <3
Toyza » 2009-04-29 | 15:25:06
URL: http://toyza.blogg.se/

Ja, det sa dem om min förra Sony Ericsson också, men den var sjukt bra. Får hålla tummarna att denna också kommer fungera bra!

Jonna » 2009-04-29 | 19:42:31

Jonna » 2009-04-29 | 19:43:00
URL: http://jenemark.blogg.se/

Matilda <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!