Sömnproblem?!

Nej, kanske inte sömnproblem. Men jag kan verkligen inte somna inatt.
Har legat och vridigt och vänt på mig sen kl 23 ungefär. Så nu bestämde jag mig för att gå upp vilket man ska göra egentligen efter 20 min om man inte kan somna.
Kollar runder lite, och ska snart krypa ner till sängs igen tänkte jag. Och förhoppningsvis somna rätt fort.
Klockan ringer ju faktiskt 6:30 så.

Annars imorogn då?
Har skola till 15:50 sen körlektion 16:20 - 17:30
Annars inget speciellt..


Nu när jag inte har kunnat sova, så har jag legat och tänkte jätte mycket.
På allt mellan himmel och jord.

Det är Nu man verkligen inser hur mycket man betyder för sina vänner också. Har inte hört ett ord av dig sen i torsdags? Nu är det bara Dom som gäller för dig? Tack!
Du har liksom inte ens skickat ett sms och skrivit "hej hur är det" eller "glad påsk" .. Ingenting.




Jag älskar dig Jonna Enemark.
Snart får du se min överraskning <3
jonna » 2009-04-14 | 22:09:30
URL: http://jenemark.blogg.se/

Sötnos då $ Älskar dig med! <33

Och sluta säg så, är så sjuuukt nyfiken att jag snart spricker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!