Vi ses snart igen <3

Nu är jag nyss hemkommen från Lunds lasarett.
Har varit där sen två med Christel. Känns otroligt skönt att sitta vid din sida hela tiden. Man märker direkt på dig att du vet att vi är där. Du reagerar liksom på vissa saker vi pratar om.
Och andningen blev sämre vid 5 tiden, så jag och christel ringde till resterande släkt som kom dit direkt. Och sen dess har alla suttit där tillsammans vid din sida.
Vi har alla fällt en massa tårar & även skrattat lite.

Vi tänker alla på dig hela tiden, och vi finns hos dig dygnet runt som du vet. Där är alltid någon hos dig.
Imorgonbitti kommer jag och Christel och "avlöser" dom andra.
Vi ses snart igen <3
Cecilia » 2009-04-20 | 07:53:15
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Jag gjorde halkan för två veckor sen, skitkul :)

Har också tid till risk 1. Den 5 maj tror jag. Körningen är jag i princip klar med men måste göra teorin, det som är segt :P Vem kör du med? Msn ? :)

Cecilia » 2009-04-20 | 07:53:19
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Jag gjorde halkan för två veckor sen, skitkul :)

Har också tid till risk 1. Den 5 maj tror jag. Körningen är jag i princip klar med men måste göra teorin, det som är segt :P Vem kör du med? Msn ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!