091220 Söndag

Tog bussen hem 7:30 i morse, dock var den försenad 10 min så man höll ju på att frysa ihjäl ffs.
Och inte fan kör dom lugnt, FAST det snöat hela natten i princip.
Somnade vid 8:30 och vaknade för drygt 1 timme sen. Sköööönt.
Har nyss lagt in tvätt i tvättmaskinen, min tvättkorg var fan överfull och lite till. Det låg to.m kläder på golvet runt om den. Hahaha, jag ljuger inte om jag säger att jag inte tvättat på typ 1-2 veckor. Jag brukar tvätta ja iallafall 2-3 gånger i veckan annars. Haha.


Ska kanske in till landskrona ikväll igen, får se om jag pallar. Men det ska inte vara något problem tror jag.
Ska strax äta middag (frukost för min del) och sen måste jag plocka undan lite här hemma.


Nu ska jag hoppa in i duschen iallafall.


PUSS!

Ffs, det är julafton om FYRA dagar! Helt sjukt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!