091220

Jag orkar inte mer snart. Man kan inte få allt man vill ha, man kan inte få allt serverat på ett silverfat.
Jag är inte den typen av brud som sitter och väntar varenda jävla kväll på en kille. Speciellt inte när det bara passar Dig.
Går ju inte ens att disskutera med dig. Så fort jag säger i från så tycker du att jag gnäller eller klagar? och du tycker att jag är sur hela tiden?
Jag menar, är det konstigt då? När du väljer en BIL framför mig? Okej, jag förstår, jättekul att du fixat en bil som funkar. MEN, du sitter i den jävla bilen från det att du vaknar till det att du somnar.
På 1 vecka har vi umgåtts själva i 1½ timme, och då var du t.o.m på dåligt humör och var skit sur.
Annars har det bara varit i princip hej och hejdå hemma hos J. Knappt det.

Blir så jävla trött på sånt.
En chans till. Det får du. Du får en chans till att ändra dig, men det är fan allt.
Ett fel till så är du körd, då får du fan skylla dig själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!