091228 Måndag

Godmorgon godmorgon.

Måndag idag, ny start på en ny vecka. Och vi går även in i ett nytt år, redan på onsdag. Haha, helt sjukt. Detta året har gått så sjukt snabbt. Dock har det innehållt mer tråkiga saker än positiva, men man kan hoppas att det kommandet året har mer roligare saker att bjuda på.

Har nyss fixat till mig o.s.v. Ska strax åka in till Landskrona. Ska till Riverside och köpa nya stavar till kinderna, då jag bitit sönder dom igen. Fan, kostar ändå 100 kr per stav om jag ska ha plaststavar, vilket är fan så mycket bättre än vanliga titan, men jag biter sönder dom för snabbt, så jag ska faktiskt köpa titan idag.
Blir billigare i längden, dock jävligt dyrt om jag biter sönder tänderna.

Såg även idag att min ena piercing i bröstvårtan håller på att stötas bort. Nasty. Men vill verkligen inte ta ut den.
Men får se hur jag gör, ska låta det gå några dagar till.

Har nästan precis fått liv i människan i min säng också, det gick. Ändå var det han som sa att vi inte skulle sova något inatt eftersom det inte kändes lönt, själv var man vaken till typ 10 eller något innan jag däcka.


Ha de bäst fuckers! :)
I know you love me :*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!