18 December

Fredag idag. Var hemma runt 6 i morse, men somna inte förräns vid 7 halv åtta. Jag käka frulle och läste tidningen, och titta även på ett avsnitt av ALIAS innan jag somna.
Vaknade upp vid 1- halv två. Gjorde vid mig och lite sånt. Hittade även min klocka som jag varit av med i några dagar. Den låg under min gardin, typ. Svårt att förklara.

Skulle ta bussen 18:10 till Landskrona, men bussjävlen var försenad. Så jag ringde morfar som snällt körde mig in till stan, skulle faktiskt va där 18:30, och bussen kom 18:22 typ. DRYGT.

Knallade upp till Rosita och fixa till dom naglarna som blev lite konstiga. Sen gick jag hem till Sanne och Jocke, och har suttit här sen dess.
Robin och Jocke var nyss här en sväng. (händer inte varje dag ska jag säga)

Vi ska väl starta en film eller något sånt strax, och sen blir det en runda till Statoil och handla julmust.
Bussen hem går ju inte förräns 7:30, så måste ha någon som piggar upp en :D


Jag pierca även Sanne i örat för en stund sen, 2 st ville hon ha! J
Och sen ville jag också ha en, så sanne fick göra det till mig, då jag inte kan göra i brosket på mig själv =P
Men det blev mega bra, blödde sjukt mycket bara. Men det överlevde jag! J



Hejsvejs :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!