Äventyr!

Åkte in till Landskrona vid 19. Satt och chilla och spela kort med Sanne tills Svenska Hjältar Galan började kl 8.
När det var slut så kollade vi på Paradise Hotel. Satt och spela kort i pauserna, och jag anser att vi måste lära oss något nytt kortspel. Skit gubbe börjar bli tröttsamt snart.
Grabbarna kom och hämta upp oss vid halv tolv, och vi körde till Helsingborg. Blev en sväng i både Påarp & Vallåkra också. Sen körde dom mig hem, så jag kom hem för drygt 20 min sen ungefär.

Ska alldeles strax lägga mig i sängen och kolla några avsnitt ALIAS. Imorgon blir det en runda till körskolan, ska göra några prov där och det är även teorilektion  om jag inte minns helt fel.


Natti natti!

R <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!