Den som säger något annat ljuger.

Jag har varit rökfri i cirka 2½ år, och jag är så sjukt stolt över mig själv. Trodde aldrig att jag skulle klara det.
Å andra sidan så har jag varit sjukt röksugen såååå många gånger. Och idag är en av dom dagarna.
Jag skulle kunna döda för en cigarett, okej kanske inte. Men inte långt ifrån.
Jag är så sjuuuukt röksugen så det finns inte. Att lugna nerverna med en cigg när man är arg/förbannad är någon av dom skönaste känslorna som finns. Herrejävlar.

Och jag vet om att jag ska ha "lingonvecka" nu vilken dag som helst, vilket gör att hormonerna och mina nerver inte jobbar samtidigt. Och det resulterar i att jag är så jävla lättirriterad så det finns inte. En liten pyttesak kan förstöra min dag totalt.
Ett exempel. När jag skriver sms, och jag trycker för snabbt och det kommer fram " finns inte i ordlistan blablabla", you know what I mean? Det går mig på fucking nerverna. Jag skulle kunna slänga telefonen helvetet åt fan.
Och samma när datorn hänger sig, den går inte lika snabbt som man själv vill. Så var det inatt bland annat. Hade jag kunnat hade jag slängt skiten ut genom fönstret och köpt mig en ny dagen efter. Fy fan vad arg jag var.
Jag riktigt kände hur röd jag blev i ansiktet och jag verkligen kände hur mycket jag ville slå skiten.
ÅHHH vad arg jag var. Blir arg bara av tanken på det.

Nej, en cigg på det så hade jag lugnat mig.. Iallafall några minuter!

Fast. Jag skulle inte få för mig att röka, men fan vad gott det hade varit!

Men..
Den som säger att man inte kan bli röksugen efter att ha varit rökfri några år LJUGER!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!