Detta är inte min dag.

Allt var frid och fröjd från det att jag vaknade, till det att jag klev in genom dörren här hemma.
Alltid samma visa. Måste fan ligga något i luften eller någe.

Jag kan vakna upp på världens bästa humör, men så fort jag kommer hem eller går ner där nere så vänder det direkt.
Min familj = no perfect match.

Sen blev det inte bättre av att min dator bara fittar sig HELA jävla fucking tiden. Msn hänger sig nonstop, och när det hänger sig så hänger sig allt annat också. Blir så jävla fucking förbannad.

Kl 6 fick vi gäster. Farbror + familj, farmor & min storasyster. Som alla vet att jag inte har någon kontakt med.
Sen börjas det, direkt.. Gnäller på Mig. Allt jag gör är fel. Hur jag ser ut är fel. Att jag inte har något jobb, är fel.
Yeah, ni fattar poängen va?
Den enda i min släkt som verkligen gillar mina piercingar & tatueringar är min farbror. Han tycker det är coolt. Han är avundsjuk som fan på mina tatueringar, eftersom han vill ha egna.

Blir förbannad som fan bara av tanken.

Hela denna dagen har jag bara varit så jävla förbannad.
Sköt er själv, och skit i mig. Jag klarar mig!

Tessie » 2009-12-09 | 04:28:39

Go go go!! :D Ja har likadan släkt! Så ja vågar inte fullt ut annars hade ja nog sett ut som dig för ja älskar piercingar :D Stå upp för vem du är


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!