Get rich or die trying'

Det är ju fan vad min vänstra piercing i kinden ska krångla. Jävlar i helvete. Jag är ju som sagt fruktansvärt förkyld och har varit det snart 1 vecka. Har dock blivit bättre men är fortfarande dålig. Och det gör att nygjorde piercingar drar ihopa sig lättare, av någon anledning. Och det märktes idag.
Kom in till Riverside och skulle köpa titanstavar, mätte ut så jag fick rätt storlek och fråga om hon även ville byta dom till mig, då jag inte vill börja pilla på dom själv eftersom dom inte är läkta och piercaren hade själv problem med att byta till mig sist. Så hon tog ut staven i vänster kind först och skulle sätta i den nya staven, men inte fan gick det.
Jävla kött i kinderna alltså, gjorde ju ont som fan när hon väl fick in den. Fan alltså.
Sen när vi skulle sätta in den högra så gick det gick bra, och det var faktiskt skönt. Men ändå?! ORKA.

Efter jag och Sanne varit på riverside så pös vi bort till Maddes, drack kaffe och spela kort i cirka 4½ timme.
Jätte trevligt och mysigt.

Kom hem för en stund sen, och ska alldeles strax lägga mig och starta get rich or die tryin som jag ladda ner innan idag.
Är faktiskt ganska trött idag. Funderar på om jag ska vara hemma imorgon för engångsskull. Men lär dö av uttråkning (eller vad det heter...=P) efter typ 2 timmar eller något. Men det skadar inte att vara hemma.


GODNATT! :*




Just nu känner jag mig kluven. Har så många känslor i kroppen.
Är både arg,ledsen,förbannad och duktigt besviken.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!