Helg update.

Seriöst. Jag vet inte vad jag ska skriva. Har inget att berätta för er.
Kan berätta lite om helgen.
I fredags så fyllde Anna år, så det var tjejmiddag hos henne. Och innan det så var jag en runda på riverside och byta min ena stav i kinden då jag typ tuggat sönder den.
Iallafall, tjejmiddagen hos Anna var supertrevligt. Bjöds på god mat och god dricka.
Till middag var det ris med kyckling & currysås, och till efterrätt var det Hallonmouse med päron.

Lördagen spenderades hos mormor & morfar. Iallafall några timmar. Sen åkte jag till Landskrona och hem till Robin. Sov där också.
Åkte med mamma hem idag när vi (eller ja, jag) vaknat vid halv 4.

Träffar aldrig Emma längre heller :( Då hon jobbar verkligen hela tiden. Så mina dagar spenderar jag med Robin :) och inte klagar jag. (A)

Imorgon ska jag på körskolan, ska ha körlektion. 10:20. TIDIGT.
Vad som händer efter det vet jag inte än. Kan ju alltid hoppas på att träffa sötnosen! :)


Puss :*


I´m in love.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!