I´m the best, so fuck the rest.

Vilken kväll/natt det blev igår. Låg hemma och kollade på Titanic när jag börja smsa lite med Robin vid 23:30, bestämde lite hastigt att jag skulle ta bussen till Landskrona 00:19. Så det var bara rätt in i duschen snabbt som fan, då jag inte duschat under dagen. Och sen på med kläderna. Smsa sanne och fråga om där gick en buss 19 över, vilket jag var 99% säker på, men skulle bara kolla läget ändå liksom. Hon sa ja, men några minuter senare får jag ett sms där det står att där inte går någon buss och att det står på hemsidan att där inte går någon. PANIK!
Dock hade det bara blivit ett missförstånd, så där gick visst en buss. *phew*
Hem till Robin och kolla film och hade mys. Somnad vid 3 tiden. Hans mamma ringde och väckte han vid 7 tiden, två gånger. Men ändå försover vi oss. Smaaart. Vaknade upp 8:20, och han skulle vara hos läkaren 8. Haha. Panik!
Kl 10 hämta morfar mig och vi körde ner till körskolan, jag skulle ha körlektion 10:20.
Då jag vet att jag har fått nya läsare här i bloggen så kan jag meddela att jag förlora mitt körkort för drygt 2½ månad sen. Och ska nu börja ta om det igen.
Körlektionen gick sjukt bra, behöver inte köra mer hos körskolan förräns det är dags för uppkörningen. Så det är skit bra. Nu ska jag bara plugga teori så det heter duga.
Ska börja redan ikväll med att gå på teorilektion som dom har på körskolan. Drygt, men har inte så mycket till val.

Nu ska jag fixa lite med tvätten, och sen städa upp lite & sen ta en lång och skön dusch.
Sen blir det som sagt teorilektion ikväll, och kanske träffa Robin :)


Puss :*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!