Idol final 2009!

Har nyss ätit middag, blev fisk med potatis & dillsås. MUMS! Något av det godaste som finns.

Idag har jag även fixat klart på rummet. Eftersom färgen på väggen inte var helt torr igår så var jag tvungen att vänta tills idag med att möblera om. Så nu är det fixat. Städat har jag också gjort.

Ska in till Sanne & Jocke idag och titta på Idol finalen. HEJA ERIK! Han måste vinna. Hans röst, den ger mig gåshud så det heter duga. Blir besviken på svenska folket om han inte vinner.
Iallafall. Ska åka in där vid 6 tiden. Pappa ska på julfest med kanotklubben då så jag åker snålskjuts in :)
Och sen blir det att sova hos Robin ikväll.

Imorogn är det dags för Nightcap. Ska bli riktigt skoj. Tradition ffs! :D

BTW, FAN vad det kliar på mina utslag. Har fått några konstiga utslag på mina händer,handleder,brösten,magen & insidan av låren.. Vetifan vad det är. Men misstänker att det är mina exsem, as always. Så jag måste leta upp min salva till de. Fast å andra sidan så är det lite märkligt, för det kliar bara som mest när jag ska sova.
Men händerna kliar konstant. Det är hemskt som fan.


Nej, nu ska jag göra mig i ordning.

Glöm inte att rösta på Erik ikväll.
Ring 099 414 02 eller smsa Erik till 72400!!


Cecilia - Mamma till en liten prins i december <3 » 2009-12-11 | 23:20:31
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Usch vad jobbigt med klåda,

jah har också fått en jävla massa,

mest på magen och insidan av låren :O

Cepe skit, men men :)

Cecilia - Mamma till en liten prins i december <3 » 2009-12-11 | 23:21:13
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Och förresten, fisk med potatis och dillsås ÄR nått av det godaste :D haha, tvungen att tillägga det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!