Jag har all rätt att klaga.

Faktiskt så har jag det. Dom få gångerna jag blir sjuk, så blir jag ordentligt sjuk.
Har legat i sängen i 2 dagar nu, och knappt rört mig härifrån. Har duktigt fettigt hår också, har inte pallat duscha det. Dock ställde jag mig i duschen inatt vid 4 tiden med varmvatten på högsta grad. Skööööönt..

Och imorgon är det julafton. Helt sjukt.
Blir väl att jag ligger i mormor & morfar soffa och sover genom hela dagen.


Nu ska jag starta en film (igen).. Har väl kollat cirka 8 filmer redan.
Det är nog de bästa med att vara sjuk, att kolla film efter film. Plus att morsan inte klagar på att jag ligger i sängen hela dagen. (A)



Krya på dig Matilda.. Tack! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!