Merry Xmas! :)

Jävlar vad jag får ont i halsen när jag anstränger mig. Satan.
Cykla hem till Sanne vid 23 tiden. Hade så sjukt jävla tråkigt, så jag messa och fråga vad hon gjorde och tydligen hade hon lika tråkigt som mig så vi bestämde oss för att ha tråkigt tillsammans och glo film.
Har nyss kommit hem därifrån. Sitter och dricker te nu..  Känns som jag har typ ett upprivet sår i halsen, gör SJUKT ont. Ska nog fjäska lite för morsan imorgon (idag) att hon ska köra inom någon affär och handla halstabletter till mig när hon slutat jobba.


Nej, nu ska jag ner och försöka få i mig en macka innan jag ska sova.

Godnatt...



GOD JUL !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!