Mys i säng

Nu ska jag borsta gaddarna, tvätta piercingar, tvätta av smink & diverse skit. Glömmer både det ena och det andra när jag sover hos Robin, så får göra det extra noga när jag är hemma.

Ska även smörja in typ hela min kropp med kortisonsalva. Hela min kropp är full av utslag i princip. Men har inte lyckats få något i ansiktet, vilket jag är tacksam för. Men mina bröst och mage ser hemska ut. Och kliar nått så in i helvete. Dom på händerna börjar gå bort också, men kliar fortfarande. Åhhh!! får damp!


godnatt.



Detta är salvan jag använder, den är riktigt bra. Eller ja, för stunden är den bra. Måste snart till läkaren för att få en ny då den är receptbelagd.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!