Snö i SKÅNELAND! <3

Fick en liten chock när jag vakna i morse. DET SNÖAR! And i love it.
Jag älskar snö.

Ska om en cirka 30 min åka till Landskrona. Ska in på körskolan och plugga lite teori och även ha teorilektion.
Har hoppats på att få en uppskrivning/uppkörningstid i januari/ början på februari typ. Måste bara plugga teori så den verkligen sitter och att jag känner att jag verkligen kommer klara det. Orkar inte göra det 2 gånger IGEN.

Idag åker uggsen på fossingarna, SKÖÖÖÖÖNT!
Ska förmodligen bygga på naglarna ikväll också, dvs om Rosita hade tid eller ej. Väntar fortfarande på svar.



Hejhopp!




SNÖ!! Har dock kommit mer sen jag tog bilden.
Victoria » 2009-12-15 | 15:14:58
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!