090201 - Söndag

Gud. Jag är så trött !!
Mina ögon går snart i kors känns det som. Herregud.
Hade det inte varit för att det var Trollkarlens hemligheter kl 21 så hade jag gått och lagt mig nu. Men det får man ju inte missa. Och jag orkar inte kolla upp när reprisen går.

Festen igår var skit kul. Haha. Herregud.
Dom första kom vid 19 tiden, och redan då började dom hugga in i tacosen, likaså gjorde jag. För vid 19:40 kom Martin,Fransson,Marina & rebecka och hämtade mig för att åka och bowla.
Om jag inte minns helt fel som kom jag 2a på bowlingen, kanske 3a. Kommer inte ihåg.
Sen körde dom mig tillbaka till Christel och jag fortsatte att dricka. Vid 01:00 tiden skulle folket ut i Helsingborg på något ställe som jag inte har en susning om vad det hette, mne det var iallafall 23 års gräns.
Så jag skicka ett mess till Martin som kom och hämtade mig. Tack!
Pös hem till han där marina,fransson & rebecka fanns och tittade på the ring. Efter den var slut så körde dom hem och jag och martin la oss i bäddsoffan och kollade på The Dark Knight. Eller ja, han kollade & jag halvsov genom den.
När den var slut vid 03:30 så la vi oss till rätta..
Vaknade vid 10 typ, och han körde mig tillbaka till christel vid 13 tiden. Hade lovat christel att tvätta golven, men allt var färdigt när jag kom, så jag slapp det. När jag kom dit så låg alla och sov. Dom hade gått och lagt sig igen efter dom städat. Så jag gick och duschade, satte mig vid datorn & åt frukost i köket.

Tog tåget hem 15:33 och har inte gjort så mycket sen dess. Packat upp, lagt in kläder i garderoben & ätit middag som inte var god.
Imorgon är det dags för skola. 8:30 - 15:50
Orkar inte !!!!! Trååååkigt.

Hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!