090203 - Tisdag

Idag är det en vecka sen vi avliva Flisa. Min älskade hund <3 Mitt allt.. Som bara försvann! Saknar dig älskling....

Skola idag. Försov mig! Eller ja, jag vaknade när klockan ringde. Stängde av den och somnade om.
Vaknade kvart över åtta. Så duscha & gjorde vid mig sen körde pappa mig till skolan då han ändå var hemma med Maja som är sjuker. Missade datalektionen som inte är såå viktig egentligen.
Tisdagar i skolan är alltid sega, det är den riktigt tråkiga dagen på hela veckan. Inte en ända "rolig" lektion.
Och svenskan är pain in the ass. Funderar starkt på att skippa den kursen. Läraren är dum i huvudet på riktigt. Jävla häxa!
Skjut henne.
Hon tycker inte om mig eller Anna. Så det gör ju att man inte vill gå dit heller.
Och engelska läraren är såååå jävla spydig mot en. Jävla häxa hon också... FAN! Varför får jag alltid lärare som är så jävla korkade?! Fuck it.
Är fan redan trött på skolan alltså. Jävla skit. Faaan..

Imorgon går jag till 12, sen ska jag till väla med bästaste jonna. Ska inte handla något speciellt. Möjligtvis leggings. Då jag på något sätt får hål i mina efter bara några dagars användande. Störigt.



Alltså. Jag vet inte! Jag är komplicerad.
Jag vet inte vad jag vill. Den känslan, den är jobbig.
Men jag tror det är som många säger till mig. Att när jag inser att det börjar bli seriöst, så drar jag mig undan.
Jag försöker hitta fel för att jag ska ha en anledning till det.
Samtidigt vill jag inte ha något alls. Jag vill vara fri. Jag vill göra vad jag vill utan att det ska få konsekvenser.
Jag vill kunna sätta på vemsomhelst om nu det faller mig in. (skämtåsido, men förstå vad jag menar)
Jag vet inte längre. Kanske ska ge det en chans? Kanske blir det bra.
Vill inte ge falska förhoppningar. Vilket jag redan har gjort isåfall. FAN!
Jonna » 2009-02-03 | 20:09:20

Jonna » 2009-02-03 | 20:11:34
URL: http://jenemark.blogg.se/

Tihii, du och jag i morgon babe <3

Och det sista, det kommer ordna sig på ett sätt eller ett annat. Tro mig !

ÄLSKAR DIG <3

Jonna » 2009-02-03 | 20:11:52
URL: http://jenemark.blogg.se/

Tihii, du och jag i morgon babe <3

Och det sista, det kommer ordna sig på ett sätt eller ett annat. Tro mig !

ÄLSKAR DIG <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!