090206 - Fredag

Tjena tjena..
Hoppas allt är bra med er? :)
Själv sitter man i skolan och fick sluta lektionen redan 20 minuter tidigare. Det uppskattas alltid. Dock har vi rast till 10:30 nu. Och har ingenting att göra. Anna tjatar på mig att jag ska följa med henne ut och röka, så jag får väl göra det! Snäll som jag är :) Haha!
Sen har vi livsfrågor, sen slutar vi kl 12 då engelskaläraren är i sitt hemland i en månad. Vi vet vad vi ska göra, och då pallar jag inte sitta i skolan. Kan lika gärna göra arbete där hemma! (A)

I helgen ska jag till Christel. Ska dit idag, och hem på söndag. Christel ska ut i Landskrona både fredag & lördag. Och jag ska hålla Morris sällskap! :)
Min syster var i Göteborg igår över dagen och shoppade med sin kusin. Hon köpte ett par silvriga pumpsaktiga skor till mig. Så det ska bli kul att se hur dom ser ut! :D haha.

Nej, nu får jag vara lite social med Anna medans hon ska ut och förgifta sig! :)


Puss!

Madeleine » 2009-02-06 | 16:10:13
URL: http://madeleineliljestam.blogg.se/

Jag går på Sweborgs trafikskola! :) Blir mer personligt när det är mindre tycker jag, de andra skolorna bryr sig inte känns det som. Vilken går du på om du går på någon?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!