090207 - Lördag

Natten till idag lär jag sent glömma. Herregud.
Okej, det var fredag. Det vet jag! Men bara för det behöver man inte spela musik så sängen, sängborden & blommorna vibrerar :S Herrejävlar.
Tillslut tog jag en handduk, virade den runt handen & väntade på att dom skulle byta låt, och då bankade jag hårt som fan i väggen. Och tydligen så hjälpte det då dom dämpade sig rätt rejält! :D
Men jag la mig ändå på soffan och sov. Och stängde dörren till sovrummet och stängde till badrumsdörren, så det hjälpte lite till. Så jag somnade iallafall. Men hade duktigt ont i vänster axel när jag vaknade.
Måste verkligen sluta att alltid sova på sida!

Har varit nere på söder idag, tog ut pengar. Sen inom Konsum för att fylla på mobilen.
Sen har jag i princip bara suttit vid datorn. Pratat med älsklings jonna också :)
Och lite andra folk. Bland annat Fredrik =P haha!

Snart kommer Fransson & Marina och hämtar mig. Ska till Martin och kolla Melodifestivalen & filmer.
Ska ta med min laptop dit. Då vi ska titta på The Grudge 3 som jag har laddat ner, MED text.



Christer Holst du är en jäkla snuskhummer!
men du är söt ändå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!