090210 - Tisdag

Måste säga en sak. Jag är fan lite stolt över mig själv.
Var på körskolan igår, ska dit idag och även imorgon. Man ska få 63 rätt på dataproven, gissa vad jag får. Jo 60 rätt.
Det är så jävla typiskt och jag blir så jäkla förbannad. Så idag har jag gett mig fan på att jag ska klara det. Jävla fitta.


Igår lekte jag med Jonna. Båda två var en aning osociala och tråkiga. Så gjorde inte så mycket, kollade WOW-Jocke & spelade kort. Sen kom Martin och hämtade henne för dom skulle handla glass, och jag gick till bussen för att åka till knutan.
När jag stod och väntade på tåget så kom Rene, och vi stod och pratade lite. Och fortsatte det på tåget.
När vi kom till Vallåkra, så säger dom i högtalarna att ett godståg framför oss har slutat funka. Något fel med loket.
Så där stod vi till klockan blev typ 20:20 tills dom sa att dom skulle köra tillbaka tåget till Helsingborg. Annars hade vi fått stå i Vallåkra i minst 2 timmar. En aning surt. Så ringde till Jonna & Martin och frågade ifall dom ville vara snälla och köra mig hem, och det ville Martin. Och det tackar jag extremt mycket för.

Var hemma vid 21:00, käkade kycklingfärspaj som mamma gjort till middag. Sen kollade jag slutet på Seven Pounds. Riktigt bra film. Men fattade först inte vad den handla om. haha! I´m stupid sometimes.

Idag ska jag som sagt till körskolan och slava. Sen ska jag till Martin.
Och jag ska asa med mig min dvd för hans tar inte alla filmer. och vi ska se Freddy VS Jason idag. Och den funkade inte på hans. Så snäll som jag är tar jag med min.
Ska ta tåget hem 19:33, om det inte blir några problem med det tåget. Hade ikke förvånat mig.


Nästa vecka är det SPORTLOV !! SKÖÖÖÖÖNT!
Puss! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!