090211 - Onsdag

Jag är såååå jävla bääääst!! Klarade ett prov till på körskolan idag. Två prov på 2 dagar. Jag är så sjukt stolt över mig själv så det finns inte. Jag har haft noll motivation till körkortet det senaste halvåret. Men nu har det äntligen kommit tillbaka. Och jag är så jävla glad. Jag ska fan ha mitt körkort till sommaren. JAG SKA !!
Jag ska dit imorgon igen. Efter skolan.

Försov mig i morse. Eller ja, jag vaknade inte när klockan ringde. Så vaknade 9:50, hade varit på skolan cirka 11:45 när jag slutade 12. Inte lönt. Så åkte in och pratade med syrran som sovit i landskrona inatt.
Sen ner på körskolan och slava i 2 ½ timme ungefär.
Efter det pös jag hem till Elisabeth. Satt och pratade om allt som finns att prata om kändes det som.


Och jag har så sjukt dåligt samvete så det finns inte. Jag hoppas verkligen att jag har gjort rätt val. Och att det inte bara är något jag har känt för stunden så att säga. Jag vet att jag har gjort dig besviken och sårat dig. Men just nu känns detta rätt.
Jag hoppas verkligen vi kan fortsätta vara vänner. Du är en underbar människa, du förtjänar något ännu bättre än mig.


ha de bäst!
Elisabeth » 2009-02-12 | 00:27:20
URL: http://sutt.blogg.se/

Tro på dig själv Matilda.

Det är bara du som kan avgöra om du har gjort rätt eller fel.



:)

Du är duktig, du kommer klara teorin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!