090212 - Torsdag

Home sweet home.
Varit i skolan idag. Försov mig lite dock, 30 min. Men jag hann med bussen, och jag kom i tid.
Creed till mig.
På naturkunskapen uppstod det tjafs. En person hade tagit kaffe utan att fråga. Då det är 5-6 personer i klassen som köper eget kaffe och kokar det själv. Och då hade då denna personen tagit utan att fråga, och det blev ett jävla liv om det. Jag förstår dom, man tar inte andras saker utan att fråga. Sen uppstod det mer tjafs då den här personen anser att vissa personer stänger ute vissa o.s.v..  Att dom inte pratar med alla, dom glor snett och blablabla.
Ett jävla liv blev det.

På matte lektionen fick jag lite skäll för jag inte varit där så mycket. Så har missat en del, vilket jag ska ta igen idag. Ska vara på uppgift 149, och jag jobbade upp mig till 143 idag. Så ska göra resten ikväll när jag städat.

Efter skolan blev det körskola en stund. Klarade inte provet idag. Men hade säkert gjort det om jag stannat längre, men kände att jag var tvungen att åka med mamma & pappa hem för att både äta & städa & plugga. Men jag skrev upp det jag hade fel på, så ska plugga in det lite idag.

Ska alldeles strax äta middag, det blev pannakakor för mig, ärtsoppa för pappa & mamma ska äta ugnstekta grönsaker med något till det. Och maja är hos kusinerna och leker.

I morgon kommer älsklings jonna hit! :) Ska bli kul. Dock har jag inte en susning om vad vi ska göra under dagen. På kvällen blir det mys med film & snacks iallafall! =)

Lördag blir det kalas hos mormor, för hon fyller 64 idag. GRATTIS!
Och på kvällen kanske martin skulle komma hit en sväng. Känns bra som tusan att vi kan vara vänner.


Nej, nu blir det middag + städning.

Puss!
Jonna » 2009-02-12 | 19:13:19
URL: http://jenemark.blogg.se/

Tihii, jag är ju hos dig just nu :) Men i morron ska vi baka sockerkaka och mysa <3

Sutt » 2009-02-13 | 11:33:47
URL: http://sutt.blogg.se/

Jag hoppas att ni får det mega mysigt :)



Har ni inget för er, så är jag alltid hemma ;) hehe..



Jaa jag kan förstå att det känns skönt att du och Martin kan vara vänner, utan att såra varandra. Det känns förjävligt att såra någon man tycker bra om..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!