090213 - Fredag

yeah, idag är det fredagen den trettonde. Kan har lika mycket tur som jag hade en gång? Hitta 500 kr på marken.
Det tackar jag extremt mycket för isåfall. Hade inte skadat med lite pengar.

Sitter i skolan nu. Har precis haft samhäll. Och ska ha livsfrågar 10:30, sen slutar jag 12:00
Och då ska jag på bussen till tågstationen och där hoppar älsklings jonna på :) :)

Dessutom är det mega tråkigt i skolan utan Anna. Så hur jag ska överleva sen när hon får sitt barn det vetitusan.
Det återstår att se.

Nej nu ska jag försöka göra något vettigt. Kanske plugga matten som jag ligger lite efter i.


Puss!
Jonna » 2009-02-13 | 15:28:43
URL: http://jenemark.blogg.se/

Jag älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!