090213 - update

Skolan idag var meeega dryg. Och kallt som fanken, har suttit med jacka på hela tiden.
Efter skolan satte jag mig på bussen och mötte Jonna :) Vi åkte ner till centrum och tittade lite, innan vi begav oss hem till Sutt. Där vi pratade lite skit, och spelade Guitar hero.

Sen ville Jonna gå och äta pizza på rhodos. Hon bjöd. Tog en halva var. Fett med ångest fick jag också. Usch, jävla skit mat. Ska inte äta det igen. BLÄ!

Ikväll ska vi se lets dance och mysa. Martin & Frallan kanske skulle komma förbi en stund också. Får se =)



Puss
Marina » 2009-02-14 | 00:22:48
URL: http://prinsessandesrosiers.blogg.se/

Jaha .. jag skulle vara med dem jaa ! Men jag var inte bjuden att komma o kolla Let´s Dance .. ! Nä jag förstår ! Nästa gång ska jag stanna hemma jag lovar !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!