090214 - Alla hjärtans dag

Vaknade upp med sötnosen idag :) <3
Käkade frulle och hade mys. Varit på ICA och handlat ägg. Vi gjorde en rosa sockerkaka. Liiite bränd, men gott ändå.
Sen tittade vi på The bodyguard. Love that movie.
Sen kom hennes pojke och hämtade henne för 1 timme sen ungefär. Och då satte jag igång och målade en liten sak på min vägg. J+M gjorde jag. Ska lägga upp bild i inlägget.

Efter det sminkade jag mig och gjorde mig vacker. Haha.
Och nu sitter jag här och ska snart gå och byta om för att åka på kalas hos mormor & morfar. Mormor fyllde 64 i torsdags. Ikväll vet jag inte vad som händer annars.
Martin kanske ska komma hit. Elisabeth vill att jag kommer in till Landskrona en stund.
Så ja, jag får se hur det blir och vad jag har lust/ork till.
Just NU lutar det mest åt att vara hemma hos mormor bara. Längesen jag träffade mina kusiner också för den delen. Så det kan nog bli rätt kul.

Men som sagt, det återstår att se.

Igår var även Martin,Frallan & Marina här.
Ska vara tyst angående den kvällen.

Nej, nu ska jag se vad jag ska ha på mig.

Hoppas alla läsare får en underbar alla hjärtans dag! :) Puss!


Jonna » 2009-02-16 | 18:51:01
URL: http://jenemark.blogg.se/

Jonna + Matilda <3<3<3

Bästa vänner för alltid?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!