090215 - Söndag

Godmorgon!
Har sovit otvanligt skönt inatt. Och drömt en massa konstiga drömmar. Inga nämnda!
Vaknade upp vid 9, gick ner och åt frukost med familjen. Och nu sitter jag här.

Kalaset igår var kul. Som jag trodde skulle det bli roligt. Jag blev utfrågad i princip hela tiden om en viss person.
Alltså verkligen nonstop. Så fort jag fick ett sms frågade dom "var det han?" "när kommer han hit på kaffe" o.s.v.
Nej, dom skulle verkligen veta ALLT.
Dom har nog inte fattat det där med vänner än? Aja.
Jag,mormor,moster & simon spelade ett spel. Kommer inte på just nu vad det heter. Men roligt är det, och både jag, mormor & min moster fick skratt attacker och alla tre satt och grät. Hahaha. Det är det bästa med min släkt. Alla får vi våra skratt attacker.
Mormor skulle säga en filmtitel på T, och samtidigt hon skulle säga Skönheten och Odjuret så sa min moster Törnrosa, så blev det att mormor sa Tönheten & odjuret. Och det var tydligen jätte kul? :P haha
Och sen skulle vi säga en filmtitel på F och då sa mormor peterpan (hur fan dom kan få det till att börja på P det vet jag inte) och samtidigt skulle min moster säga Fantomen, men istället blev det Pantomen. Och det var också tydligen jätte kul.. hahahah. Som vi skrattade!

Ja ja, sen körde vi hem vid 22 tiden. Jag fick köra! Gick bra. Fast det var lite halt ute.
Kom hem, satte mig vid datorn en stund sen blev det sängen och somnade vid 23:30.

Idag vet jag inte vad som händer. Har messat Elisabeth och frågat om vi skulle träffas. Annars vet jag inte. Har inget planerat.
Och nu nästa vecka när det är sportlov, så ska jag bli av med min vana & tvångsskit. Jag ska försöka iallafall.
Jag ska sluta duscha mitt hår varje morgon. Har gjort det varje dag sen jag var 14 i think. Och har märkt nu att mitt hår mår fan inte bra av det.  Så om någon ser mig dom närmaste dagarna med ÜBERFETTIGT hår, så vet ni nu varför! =P
Ska börja redan idag att inte duscha. Herregud! Redan ångest.



Puss!
Nina » 2009-02-15 | 20:13:56
URL: http://koffinkat.blogg.se/

haha åh, tack ska du ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!