090216 - Måndag

Just de ja. Jag skulle skrivit ett inlägg igår angående filmen jag såg.
Jag såg väl cirka 1 timme, sen somnade jag. Och vaknade upp 10 min innan den sluta. Men av det jag såg, var den faktiskt bra. Får väl se hela nu någon dag. Men jag somnar alltid !!! 

Idag blir det körskolan. Efter det har jag inte en susning.
Vill inte bara sitta hemma. Är sååå jävla tråkigt. Kanske åker till Jonna älskling och myser med henne :)
Eller en sväng till Elisabeth? Får se helt enkelt.


Btw. Igår duschade jag ju som sagt inte håret. I´m proud.
Hade fett med ångest hela dagen, men det får man räkna med. Idag har jag duschat det iallafall.
Har jag tur ser det inte så fettigt ut imorogn xD



Puss!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!