090218 - Onsdag

Kom på att jag aldrig skrev igår kväll när jag kom hem.
Så får väl göra det nu.

Åkte in till körskolan 11:10. Var där till 13:00 ungefär då jag bad morfar hämta mig.
Tog bussen in till Landskrona igen 14:10 och gick hem till Elisabeth. Var där 15 min innan vi gick ner till halvmånen och gungade och fotade lite. Sen gick vi vidare mot citadell kliniken och ut på bryggan där vi fotade lite.
Synd att det bara va sååå himla kallt. Fy tusan! Så sammanlagt var vi bara ute i drygt 1½ timme.
Hem till elisabeth igen, satt där 15 min sen ner till city gross och handla majskolvar.
Kollade beck och åt det när vi kom tillbaka. Sen spelade vi Guitar Hero. Och jag vann en gång. HAha!
Sen satt vi mest och pratade och hade trevligt.

Idag ska jag träffa Martin. Vi ska nog ut och gå någonstans.
Kan ju faktiskt inte sitta inne i detta vädret. Nästan så man skäms isåfall. Skit skönt ju.


Jag ska ringa och boka uppskrivning denna veckan tror jag. Nervös!!!


Nu kallar duschen!
Sutt » 2009-02-18 | 11:06:35
URL: http://sutt.blogg.se/

Ahh det var faktiskt äckligt kallt.. brr.. :/

Lycka till :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!