090220 - Fredag

Alltså va fan.... Detta är sista vardagen på lovet! SISTA !!
Var fan har dagarna tagit vägen? Det var ju precis tisdag & lovet hade börjat?
Ja du. It sucks.

Men om typ 6 veckor är det påsklov. Så jag får väl stå ut dessa veckorna i skolan. Fast det är pain in the ass.
Jag ångrar verkligen nu att jag började skolan. Jag visste att det skulle bli så här. Att jag tröttnade efter kort tid.
jag visste det.
Men till sommaren ska jag gå där iallafall. Sen under sommaren ska jag jobba på koppargården as usual.
Sen får jag se vad dom säger där. Om där finns jobb efter det, o.s.v.. Kanske hoppar av skolan då och börjar jobba där istället. Ja ja.

Idag ska jag hem till syrran och titta på lets dance och trööka.
Jonna skulle också komma dit kanske.
Får se vad jag är på för humör och vad jag känner för senare idag om vilket jag ska. Om jag ska dit eller jag blir hemma.


Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!