090222 - Lördag natt

Idag har jag varit med Jonna & Martin. Åkte hem till han vid 14:15 tiden.
Spelade guitar hero och hade skoj. Sen fick vi ryck att möblera lite i hans sovrum. Sen blev det vardagsrummet. Och Martin fick ligga i sängen så länge medans jag och jonna donade. Och efter en stund var vi klara.
Och resultatet blev faktiskt helt ok.
Sen åkte vi ner till stan. Käkade kinamat och hade SUPER kul på resturangen. Skrattade nonstop.
Vidare hem till mig och titta på Melodifestivalen. Sen blev det Patrik 1,5.
Sen fick vi veta att det snöade jätte mycket och dom två ska sleepa hos mig.

Vi har även varit ute och haft snöbollskrig. Kallt som tusan! :O


Men nu ska vi göra oss i ordning för sängen och sen kolla film & sova :)

Natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!