090223 - Sjukis

Jaha, då har Jonna smittat mig :( tack..... Förkyld & ont i halsen som fan!
Har knappt sovit något inatt för jag har haft såå jävla ont i halsen. Men jag tog mig upp i morse och gick till skolan. Men var där bara till lunch. Gick bort till Komvux. Stod och pratade med Elisabeth tyo 5-10 min innan jag gick till bussen och hon skulle ha lektion.
Åkte ner till körskolan. Pratade lite med dom. Nu gäller det att bara köra för min del. Sen är det halkan -> Uppskrivning --> Uppkörning. SEN ÄR KORTET MITT !! jag läääängtar. Slippa passa massa bussar & tåg. Att ha den jävla friheten.


Idag ska jag laga mat till familjen. Tacos! Men inte för att jag är snäll. Utan för att jag måste med tåget som går 17:04. Haha.
Ska till Martin. Han ska köra och lämna sina fiskar till en djuraffär i Ängelholm.

Och imorogn ska jag sjukanmäla mig. Så ska hem till Martin på morgonen någon gång och vi ska bara ligga och titta film heeeela dagen. Ska se alla Sagan om Ringen :)


Krya på dig Matilda.
Tack!
Sutt » 2009-02-24 | 04:23:36
URL: http://sutt.blogg.se/

Krya på dig gumman <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!