090224 - Fettisdagen

Bläää för att vara sjuk. Är så jävla förkyld, och har så jävla ont i halsen.
Åkte till martin imorse. Tog tåget 10:04. Kollade Sagan om Ringen 1 & 2.
Var även på Elgiganten ute på Väla. Pratade med dom. Dom uppdaterade min programvara. Och tydligen skulle det hjälpa. Men ljudet funkar fortfarande inte. Så har skickat ett mejl till till sony ericsson. Måste fan få skiten lagad nu.
Pallar inte ha det så här...
Ja ja, efter vi varit där körde vi hem till martin igen och kollade på sagan om ringen 2.
Sen blev det dålig stämning som fan. Mer om det tänker jag inte gå in på.
Men ärligt. Jag vet inte vad jag ska tro.        


Måste även påpeka detta med att kronprinsessan. En aning överdrivet kanske?
Sverige tjänar 2,5 miljarder på detta. Who cares?
Jag tycker bara det är sååå jävla töntigt och överdrivet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!