090225 - Onsdag

Min hals blir bara mer & mer dålig. Har hostat som fan hela natten.
Men har ändå lyckats sova. Vilket är skönt.

Har varit på Elgiganten med morfar idag. Lämnade in mobilen. Kommer ta cirka 3 veckor innan jag får tillbaka den.
Och dom hade ingen lånetelefon så länge, då alla var utlånade. Typiskt.
Så jag kommer inte att ha någon mobil på 3 veckor såvidare ingen snäll ängel vill låna ut en till mig.
Elisabeth skulle se om hon hade någon mobil jag kunde låna. Annars vet jag inte vad jag ska göra :S
Måste ju förtusan ha en mobil.


Idag ska jag kasnke till Elisabeth. Får se. Vet inte om jag ska till skolan imorgon.
Känns drygt som fan att åka dit och hosta och snora som fan. För jag mår faktiskt inte bra.
Och jag pallar inte heller vara hemma dygnet runt. Därför jag träffar mina vänner.


Nej, hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!