090226 - Torsdag

Host host host host. Fan vad jag hostar! Det liksom kliar i min hals? :S

Idag har jag varit ute och gått en runda med Zandra.
Ett fult jävla hus finns det i asmundtorp :S Limegrönt med vinröd dörr? Undra om det är barnen i familjen som valt färgerna. Herregud vad hemskt det var.

Nu håller jag på att städa. Pallar inte ta dammsugning idag. Så blir bara att plocka undan & damma av lite.
Ska packa också. Ska sova hos syrran idag. Hon jobbar från 17-02. Har ju inte träffat Mily än. Den nya katten hon köpt.

Imorgon blir det väla med Martin. Marina skulle också följa med.
Ska handla present till Jonna. Vet redan en sak jag ska handla. Sen vad jag och martin ska köpa gemensamt vet vi inte än :S Fan skit svårt att komma på något. Speciellt när ungen inte vill ha något =P

Nej, nu ska jag fortsätta städa!

puss
Sutt » 2009-02-27 | 01:00:23
URL: http://sutt.blogg.se/

Hoppas att det gick bra med städningen och hoppas att ni hittar något bra till Jonna..





Saknar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!